Saturday, December 1, 2012

Saat Cinta Bertasbih

jundi

Dapatkan segera untuk rujukan anda

Semalam sempat saya siapkan poster promosi buku terbaru Ust Riduan Mohd Nor dicelah-celah menaip sebuah artikel berkenaan darah rakyat untuk diposting diblog ini. Buku ini menceritakan berkenaan kisah Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat yang merupakan seorang tokoh yang dikagumi oleh kawan mahupun lawan.

Sebagai promoter internet kepada Jundi Resouces, saya cuba memberikan yang terbaik supaya khazanah ilmu yang dicoretkan oleh Ust Riduan Mohd Nor dapat disebar luaskan. Sekiranya ada sahabat-sahabat yang mengenali saya, buku ini juga boleh ditempah melalui saya sendiri. Untuk memudahkan urusan sahabat-sahabat untuk mendapatkan buku-buku terbitan syarikat Jundi Resources, saya sedia membantu ditalian 013-2007135

Mohd Faisal Bin Mustaffa
http//:faisalkini.blogspot.com

No comments:

Post a Comment